Salı, Temmuz 24, 2007

Şimdi bir şeye benzemeye başladı


Scrubs'dan tanıdığımız Zach Braff'ın yönetmenliğinde çekilen yeni Dunkin Donuts reklamı uzun süredir dudak kıvırdığım "America runs on dunkin'" kampanyasını anlamamı sağladı.

Hill Holiday'in bu kampanyası bana hep fazla Amerikalı, bir başka deyişle aşırı sığ gelmekteydi. Dolayısı ile Amerikalıların bu kampanya ile övgüleri de beni biraz gülümsetiyordu. Ama Braff'ın mucize eli, sonunda benim de kampanyaya sempati duymam sonucunu doğurdu.

Buyrun Naomi Campbell'lı ve modelin aşırı agresif tavırlarını, son derece samimi bir tonla ürün faydasına bağlayan yeni Dunkin' filmi


Bu filmle kampanya "Amerikan ruhu"nun onurunu kurtardı, aptallık seviyesinden
biraz uzaklaştı ve işin içine biraz zeka kattı.

Beni dinleyeceklerini sanmıyorum ama bu kampanya umarım bu seviyede devam eder de biz de zevkle takip ederiz.

Eskinin ne kadar kötü olduğunu gösterebilmek adına da eskilerden iki örnek. Birinci de yine Amerikan ruhunun önemli (?) temsilcileirnden biri Rachael Ray'i göreceksiniz. Sakın ikisini de izlemek için kendinizi zorlamayın.

Asıl bi küçük müzikal gibi bir film vardı kampanya açılışında ama şimdi onu bulacağım diye bu kampanyadan bir kaç film daha izleme riskini alamayacağım.


Hiç yorum yok: