Güzel film, güzel içgörü, güzel fayda... Ama işte artık yetmiyor bana içgörü. Bu kadar dijital bir dünyada yaşayan bir markanın ana markasının web sitesine bakın:

Yıl 1998... Bu da alt markanın sitesi:

Yıl 2001...
İşte ölmesi gereken marka yönetim anlayışı bu. Ajans muhteşem. İş süper. Reklam gıcır ama marka o kadar kof ki yeni dünyaya giremeyip bir önceki nesilde, yani içgörü çağında kalmış. Sadece iyi bir reklam ajansı ile olmaz. Marka sahipleri, ilerleyelim yahu.
2 yorum:
Tespitinde çok haklısın. Site nasıl olmalıydı peki?
Artık sitelerin kişiliksiz ve sıradan olma hakkı yok. İletişim fikrini yansıtacak ve güçlendirecek bir tasarım fikri olmalıydı. http://www.rightmusicwrongs.org/#/home/ sitesi nasıl markası adına bir duruş sergiliyorsa...
Yorum Gönder