Salı, Nisan 21, 2009

İçgörü yakalamaca


Güzel film, güzel içgörü, güzel fayda... Ama işte artık yetmiyor bana içgörü. Bu kadar dijital bir dünyada yaşayan bir markanın ana markasının web sitesine bakın:

Yıl 1998... Bu da alt markanın sitesi:

Yıl 2001...
İşte ölmesi gereken marka yönetim anlayışı bu. Ajans muhteşem. İş süper. Reklam gıcır ama marka o kadar kof ki yeni dünyaya giremeyip bir önceki nesilde, yani içgörü çağında kalmış. Sadece iyi bir reklam ajansı ile olmaz. Marka sahipleri, ilerleyelim yahu.

2 yorum:

buraKargın dedi ki...

Tespitinde çok haklısın. Site nasıl olmalıydı peki?

snt dedi ki...

Artık sitelerin kişiliksiz ve sıradan olma hakkı yok. İletişim fikrini yansıtacak ve güçlendirecek bir tasarım fikri olmalıydı. http://www.rightmusicwrongs.org/#/home/ sitesi nasıl markası adına bir duruş sergiliyorsa...