Çarşamba, Ocak 07, 2009

Insight minsight, format kanun bi' yana bu iş tavır işi


Tamam biliyorum bu tip gimikler sadece bir "teaser" ya da bir anons için işe yarar filan diyeceksiniz. Külliyen hemfikir değilim. Marka iletişimini salt imaj iletişimi, mesaj iletişimi, insight bulmaca işi sanan herkesin de kendine gelmesi şart. Marka iletişimi=tavır iletişimi. Bence. Tıpkı bir insan gibi, ben nasıl ki yolda tanımadığım insanların karşısına çıkıp; "Sonat. I'm loving me" filan demiyorum. Markalar da bunu demek zorunda değil. Bir bakış, taşınan bir aksesuar, atılan bir kahkaha bile birer "image maker"sa gerçek hayatta, reklamda da farklı düşünmek saçma. İçerik artık mesaj demek değil.

Hadi onu geçtim, buna ne demeli? Bildiğin basit bir "augmented reality" kooperasyonu içinde ürün yerleştirme.


Bunun imaja katkısı yok mu?

Hiç yorum yok: